• O PSACH
  • O MNIE
  • KUNDEL POLSKI
  • WSPÓŁPRACA
  • FB email link link

wtorek, 27 stycznia 2015

Liebster Blog Award - czyli kilka faktów o nas

Follow my blog with Bloglovin



Pewnie jestem jedynym takim przypadkiem, bo nie miałam pojęcia wcześniej co to jest Liebster Blog Award. No ale nadrobiłam zaległości i na dodatek udało nam się zdobyć nominację od Mam wilczaka i muszę z tym żyć, na którego blog serdecznie zapraszam.


Z tego co się zorientowałam to Liebster Blog Award to nic innego jak jeszcze do niedawna tak sławne łańcuszki, które krążyły w sieci za czasów gdy jeszcze wszyscy siedzieli na czacie na onecie.
Nominowany Bloger odpowiada na zadane pytania i przygotowuje swoje, rozsyłając je dalej, nominując przy okazji mniej popularne blogi warte uwagi.

A więc zaczynamy...
 
1. Jak w Twoim życiu zagościły psy? 
W moim rodzinnym domu zawsze były psy. I ot tak się to zaczęło.

2. Skąd wybór rasy/konkretnego psa?
Ciapek to istny dar od losu. Nejra to już bardziej świadomy wybór - banalnie to zabrzmi - ale od małego wiedziałam, że będę miała takiego psa. A dlaczego ona? Szukałam konkretnie takiego psa (z założenia miał być śniady, czyli coś w stylu "poszłam kupić buty a wróciłam z torebką" :P) na schroniskowych stronach i cytując: "wzięłam, przygarnęłam no i jest!" ;)

3. Jak lubicie spędzać czas z psem?
Najbardziej lubimy długie spacery na  łące i po lesie oraz niekończące się aportowanie. Jednak nie mam nic przecwiko gdy na dworze pada śnieg lub leje deszcz i leżymy do góry brzuchem w ciepłym mieszkaniu.

4. Ile czasu trwają Wasze spacery i jak je urozmaicacie?
U nas to ze skrajności w skrajność. Potrafimy wsiąknąć na kilka godzin w otchłań lasu. Ale też wystarczy czasem nam wyjście na 30 minut czy tylko na siku, czy wypuszczenie do ogródka (tak, właśnie się przyznałam).
Staram się urozmaicać o wskakiwanie na powalone drzewka, moczenie łapek w stawie czy aportowanie. Lecz często zdarza się, że wyłączamy mózg i idziemy przed siebie niczym zahipnotyzowani.

5. Jak chodzi o zmęczenie psa preferujecie wysiłek fizyczny czy umysłowy?
I tak i tak, choć z naciskiem na fizyczny.

6. Spędzacie wakacje/ferie wspólnie z psem czy zostawiacie futrzaki pod czyjąś opieką?
Kiedy możemy to zabieramy. Kiedy nie możemy zostawimy pod opieką rodziny.

7.  Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga/fanpage o zwierzaku?
W moim otoczeniu niewiele osób wnikliwie interesuje się psami. Wiele osób po prostu je ma i karmi i tyle. Ja potrzebuje czegoś więcej. Odczuwam potrzebę dzielenia się moimi przemyśleniami, problemami i radościami. Mam też nadzieję, że może komuś coś się w tych moich wypocin przyda. Ludzie nie zawsze mówią o tej złej stronie posiadania psa czy adopcji. Dlatego -  here I am!

8. Jaka była najbardziej mrożąca krew w żyłach historia z udziałem Twojego psa? 
No tutaj nie będzie niespodzianek dla osób, które czytały co niecoś na blogu. Najgorsze były sytuacje kiedy Nejra pokazała swoje ciemne oblicze i gdy nie obyło się bez śladów na ciele 'ofiary'. Druga rzecz, to gdy na spacerze Nejra niespodziewanie daje susa na spacerującego i niczego nie spodziewającego się przechodnia.
9. Co najbardziej kochasz w swoim psiaku?
"Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości"

10. Twoje największe psie marzenie?
Chodzenie z psem bez smyczy gdy on spokojnie idzie koło mojej nogi i nie musi obsikać każdego napotkanego słupa i nie będzie szczekać na wszystko co się rusza. To by było coś!

11. Czy Twój pies spełnił Twoje oczekiwania?
Oba w żadnym calu! Ale jak już cytowałam na blogu "Nie mamy psa jakiego chcemy, tylko jakiego potrzebujemy" i ja wierzę, że coś w tym jest.
  

Nasze pytania:
1. Co Cię zaskoczyło na + i - odkąd pojawił się u Ciebie pies?
2. Co zrobisz jesli ktoś w twoim otoczeniu/z domowników będzie miał alergię na psa?
3. Czy według Ciebie wszyscy powinni mieć prawo do posiadania zwierząt/psów?
4. Czy Twoim zdaniem należy uśpić agresywnego psa?
5. Czy obowiązkowe kastracje/sterylizacje psów Twoim zdaniem to dobry pomysł na zmniejszenie liczby bezdomnych psów?

Kogo nominuję?
Prawdopodobnie wszyscy już byli nominowani a sprawdzenie tego dokładnie zajęło by mi pewnie co najmniej tydzień. Dlatego chętnych, których blogi znajdują się w moich ulubieńcach na pasku bocznym, zapraszam do kontynuowania lub do dyskusji w komentarzach.

2 komentarze:

  1. Kiedyś też brałam udział w takich tagach, ale to było na początku blogowania... teraz nijak nie komponują mi się z treścią bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też pewnie zależy od pytań. Na niezwiązane z tematyką bloga ciężko odpowiadać. Chociaż z drugiej strony czemu nie, tym bardziej jak się dopiero raczkuje w blogosferze ;)

      Usuń