• O PSACH
  • O MNIE
  • KUNDEL POLSKI
  • WSPÓŁPRACA
  • FB email link link

wtorek, 3 lutego 2015

Akcja KUNDEL POLSKI - nowa rasa psa


Czy widzieliście kiedyś takiego psa? Może mignął Wam kiedyś niepostrzeżenie między samochodami lub bawił się nieopodal Waszego bloku czy ukradkiem jakieś podobne zdjęcie widzieliście w Internecie? Jeśli TAK to świetnie! Bowiem od dziś rusza akcja KUNDEL POLSKI, którego jestem pomysłodawczynią i mam ogromną nadzieję, że choć trochę Was zainteresuje.

Co to jest KUNDEL POLSKI?
Jest to mój autorski pomysł aby skupić w jednym miejscu w sieci wszystkie psy o podobnym wyglądzie a mianowicie czarne podpalane kundelki o krótkiej, długiej i szorstkiej sierści.

Jaki jest cel KUNDLA POLSKIEGO?
1. Skupienie w jednym miejscu jak największej liczby psów o podobnym wyglądzie
2. Budowanie wspólnej społeczności, podobnie jak dzieje się w przypadku właścicieli psów rasowych
3. Zaspokojenie ciekawości na temat liczby łudząco podobnych do siebie psów oraz ich rozmieszczenia geograficznego w Polsce i na świecie.

Skąd wziął się pomysł na KUNDLA POLSKIEGO?
Już niejednokrotnie zdarzyło mi się widzieć psa tak łudząco podobnego do Ciapka, że aż dzwoniłam do domu zapytać czy przypadkiem nie uciekł.
Swego czasu szukając psa do adopcji, przeglądałam masę stron schroniskowych. I również tutaj liczba psów do siebie podobnych była olbrzymia. Dlatego też ciekawość popchnęła mnie do tego, aby stworzyć małą przestrzeń w internecie, która skupi wszystkie podobne do siebie kundelki, ich właścicieli i pozostałych miłośników psów. Wspólnymi siłami uda Nam się, choć w minimalnym stopniu, dowiedzieć ile "Nas" tak na prawdę jest.

Na czym będzie polegać akcja KUNDEL POLSKI?
Na specjalnie stworzonej grupie na fb każdy będzie mógł wstawić swojego psiaka kwalifikującego się do kilku punktów. Dodatkowo został uruchomiony profil na instagramie gdzie będzie można dzielić się fotkami swojego psa z życia codziennego używając znacznika #kundelpolski
Cyklicznie co jakiś czas (w zależności od liczby dołączanych piesków) będę publikować dane statystyczne, diagramy, i wykresy w różnych kombinacjach na blogu Friendship of dog oraz na blogowym facebooku.

Co trzeba zrobić?
Należy wstawić zdjęcia (najlepiej całej sylwetki psa) Waszych Milusińskich na grupie KUNDEL POLSKI wraz z informacjami:
-Imię psa
-Województwo
-Miasto
-Kraj
-Skąd pochodzi: schronisko/od znajomych
-Wiek
-Płeć
-Wzrost
-Masa
-Położenie: uszu, ogona
-Znaki szczególne
-Coś od siebie ;)

Można dodawać zdjęcia Waszych psów, psów do adopcji lub w psiaków przebywających w domach tymczasowych.

Gdzie szukać KUNDLA POLSKIEGO?
FB: KUNDEL POLSKI
GRUPA: KUNDEL POLSKI
INSTAGRAM: #kundelpolski
INFORMACJE: BLOG i FB Friendship of dog

Pokażmy, że jest nas w całym kraju sporo i że stanowimy pokaźną liczbę. Stwórzmy 'Nową rasę" i przedstawmy ją światu!

Ważne aby zamieszczać zdjęcia tylko kundelków. Psy w typie rasy jamnik, rottweiler, doberman itd. nie będą akceptowane, bo nie o to tutaj chodzi.

Zapraszam serdecznie do chwalenia się swoimi Czworonogami!

Przydatne bannerki i plakaty do pobrania.




5 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, chętnie wezmę udział w akcji z Tośką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha boska inicjatywa <3 Kundel Polski!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż żal, ze jednak nie jestem kundelkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie mam, ale na wsi, gdzie kiedyś mieszkałam, było od groma takich :)

    OdpowiedzUsuń